Update. :) hahaa

Heeeeej och hå. 
Sorry, nu har jag vart dålig på att uppdatera men det är tyvärr inte mitt fel, wellwell.

Det är ju så mkt som har hänt men vet itne om jag kommer ihåg allt. :) haha
Meeen jag och Karin va i sthlm i helgen, VA SKIIIITKUL, vi kom dit på fredag klockan 14,00 och då va det bara att ge sig ut på stan och börja julhandla, det vart tyvärr itne så mkt shoppande till andra, mest till mig själv, undra varför det blir så, är man självupptagen eller? :) haha iaf så hittade jag pressent till mamma och Elin, så det va bra. Sen så köpte jag utgångskläder med eftersoma tt jag och Karin kom på att vi skulle gå ut på kvällen, jag hade ju aldrig vart ute in the big town förut så det vart så då. :) köpte en klänning och leggins, benvärmare och ett par söta örhängen. :) Mycket trevlig dag vart det, och MÅNGA MÅNGA skratt. :)  iaf så va vi väl hemma hos Karins Syster ( där vi skulle sova ) vid typ 8 halv 9 tror jag, sen käka vi pizza och duschade sen började vi dricka. Det va ganska segt innan vi kom ut faktiskt, men men vi gick iaf till ett ställe som heter Wiperoom på s:t Eriksplaan . haha tycker det är så komiskt at jag har festade på S:t Eriksplaan.... haha vi va väl där en timme kanske för det sööööög där, det va bara massa småttingar där.. så vi drog oss in till det stora staden,  dääääär va det folk och massa liv och skit skojigt, vi provade att komma in på något kändisställe men Karin sabba allt eftersom hon är 19.. haah nääääärå .. ;)  vi såg Filip Hammar där utanför, han va sig lik fast jag tyckte han såg lite smalare ut i verkligenheten faktiskt. :) det låter som att jag känner honom skitväl. :)haha IWISH! Iaf så drog vi vidare till ett ställe som heter SOLIDARITET, vi ställde oss i kön och Karin va skitnervo för att vi inte skulle komma in  för att det skulle tydligen va en väldig inneklubb.. :) men med mitt leende och klackar ;) så kom vi in.. hahaha  inträde kosta 200 KRONOR :O rena sama rånet juuuu, sen garderob för 30 spänn....man tappar ju haakan. :D  haha iaf så va det mkt väl värd det, skiiiiiiiiiit kul hade jag och det hade Karin med kan jag garantera, det va 2 våningar och smockat med folk, haha vi träffade några ugly sweitschare( eller hur det nu stavas ) där inne och dom skulle bugga och va jobbiga hela tiden, visst lite roliga va dom det kan jag erkänna men men butbut, Spenderade typ cirka sissodär 1000 spänn den kvällen. men som jag sa så va det värt det. :D Dom stänger ju krogarna lite senare i sthlm än här och just där vi va så stängde dom 5, vi gick där ifrån 20 i 5, hahaha vi tog tunnelbanan hem och gissa och vi flumma, haha tycker synd om folket nära os.. och hahahahahahahaah när vi hade klivit av så skulle vi ta lite roliga kort när jag sprang efter "tåget" jag börja lubba och flyger PLADASK på marken, när jag kolar upp så står det en dam och kollar på mig och frågar - Men Gud hur gick det? :) hahaa tack för den kvällen säger jag bara, NÅGOT jag inte kan tacka för är ju dagen efter...... klockan 9 typ så kommer Karin syrra och barn och man ner  och jag kaaaan inte förklara hur dåligt jag mådde, vi skulle ju på stan och shoppa vidare, men nä det vart en liten sväng runt s:t eriksplan istället.. vilket inte va så roligt heller, jag gick och höll mig om munnen och magen hela tiden och va på väg och spy hela tiden,, Ni som känner mig vet att jag spyr inte dagen efter, men då va det fan nära.. :) hahhhaa Iaf så skulle vi hem med 15,07 tåget och vi packade och drog oss, Meningen va ju att vi skulle festa på lördagen med när vi kom hem, det va därför vi åkte så tidigt, men när vi väl kom hem så vart det lite pizza dipp och morotar. :D Karin tog en sväng sörbi Maria oc jag förbi Lizze där det va full fart.. :) Well thats that, låg och va dålig hela sändagen med förövrigt, en rikitgt hård fredag vart det och jag tackar KARIN KLINGESTEDT för det. Tacktacktack för en underbar helg.. :) Love you !
Föörövrigt så såg även Dileva på centralen och Darin signade skivor på Åhlens sen såg vi fråga Olle också, sen trodde Karin att hon såg Fadde ( ni vet han som va tillsammans med Linda Rosing) Men näää jag tror inte att det va han.. :)

Ja.. På fredag blir det Julbord i köping med Jobbet också, eller Gamla jobbet blir det. Jättekul ska det bli!

Jaja nu får jag kramp i händerna.
PussåKyss byebye! <3


Ps. säkert massa stavfel men Who bryr sig. :) hehe

Tala ut
Postat av: Mia

svar: jag ska göra min månadsblomma på min vad på benet :)

2008-12-09 @ 17:55:18
URL: http://baramiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0