En riklig helg. :)

Hejsan mina gamla greker.
Nu har jag precis öppnat butiken och har absolut inget att göra för än bullarna är klara, ganksa tråkigt att det inte är nå folk här, för nu finns det iiingenting att göra, förutom att sitta och kolla ut i det självaste intet.

jaja, KEVIN vann, fan va glad jag blev när jag såg det, han är verkligen en värdig vinnare, hade Alice vunnit så hade jag blivit rikitgt sur, men nu gjorde hon inte det så nu kan vi va lugna. Jag har faktiskt drömt och Kevin också, haha lite konstigt kankse men så är det, jag va värsta fanset och han kom fram till mig och jag fick taaa på han.. "Wow" :) haha jag har haft så sjuka drömmar nu på senaste tiden, vet inte varför jag ska komma ihåg dom nu för.. wellwell,,

I helgen,, i fredags va jag på julbord i köping med Frida, Camilla och Sandra, bilresan dit går inte ens att förklara hur rolig den va, vi åkte med anders, så ni kan ju tänka er, sitta och lyssna på smurfhits med typ 711 gossedjur, haha när vi va framma i köping blev vi varmt välkomna av Dan ;) Den kvällen va mkt trevlig.
Sen kom ju lördagen, den vart lite mer livad och faktiskt mkt roligare, Vi va hos Patte och Fia för Fia fyllde 18 år GRATTIS!! :) den kvällen va hur kul som hälst, alla gamla godingar va där och det va så kul, sen drog vi till götis och där va det också skitkulfaktiskt, kankse va bara jag och Frida som hade kul, men det är ju någt iaf. :) haha vart väl lite gräl och sånt efter men det får man väl nästan räkna med. haha

Jaja nu ringer bullarna och lussekatterna på mig. :)

Kyss  /Lillemoran!!

Tala ut
Postat av: Lindséy

jobbar du på café eller? :)

2008-12-17 @ 05:56:18
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0