IDOLKEVIN!!! ;)

Jobbat idag då, börja 9.00 slutade 21.00, lika drygt varje gång men inte lika dryga sen när man får inte cashen på kontot. :) haha Vet ni, jag har seriöst kollat på idol hela dagen, eller ja inte idol men klipp på alla, framför allt KEVIN, jag blir fan kär tror jag. Han är så himla underbar och man blir såååå glad av att bara titta på honom. :) upptäckte att han hade en blogg. :) hehe den kommer va bevakad hädanefter kan jag lova. :) Hohoho Han är så bra.!!!! hoppas bara att han vinner för annars blir jag ledsen.. haha jaja

Igår va ju en trevlig kväll,  tills jag började räva ikapp med Frida. hahaha jag kan inte fatta hur jag kunde må så dåligt för jag drack bara 3 glas vin. .:S wierd men men var inge krogen för mig inte utan Lizze följde med mig hem och så gick jag och la mig. :)  vilket va ganska skönt eftersom att jag skulle jobba idag. :) hoho jaja thats life, det är väl bara att leva med det,

Seeeen på tisdag så kommer dom nya ägarna hit och ska snacka om hur allt blir och så, ska blir spännande och se hur det kommer bli med allt.. hoppas bara det blir bra, annars blir det inge kul för mig. :)

jaja det va det nu ska jag stänga och åka hem och bara slappa och mysa med min soffa. :)

Kyss Och Kyss till allahopa som läser min käka bloggish! :)

Tala ut
Postat av: Anonym

haha, du och jag på toan ;P

2008-11-16 @ 21:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0