Orkar inte...

Vet inte vad jag ska säga, mår piss av allting som hålls på med just nu, vet inte vad jag ska tycka och känna, kommer det här jobbet bli bra? kommer jag få min lön varje månad? kommer jag få slita arslet av mig för det här?
Jag orkar inte tänka på det men det kommer ju upp i huvudet ändå.. :S Gaaaaaaaaaaaah..

Sen känner jag mig helt yr och spyfärdig och helt skakis.. vet inte vad det är med mig..:(

Tala ut
Postat av: Camilla

Jag förstår dig gumman! Det är verkligen ingen rolig sitvation vi är i eller har hamnat i alls! :( Det är verkligen det enda som man tänker på och har i huvudet hela tiden. Får hoppas att det löser sig för din del och att dom är snälla emot dig! KRAMKRAM

2008-11-10 @ 19:21:37
URL: http://camillanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0