Whats wrong with meeee :(

Morgonmacka och Kaffe. Godmorgon mina vänner. :)

Måste fan ringa sjukan idag alltså, helt otroligt vad ont jag hade igår, jag kunde knappt andas, jag va så rädd att jag skulle behöva ringa 112 att jag satt med telefonen i handen och redo för att trycka, :S Men som tur var så gick det över..
Det är lixom så att för det första ( har säkert redan klaga om det här, här men jag vet inte) så får jag stötar i armen, sen igår så fick jag så jävla ont i högra axeln när jag andades sen gick värken upp mot örat och jag kunde verkligen inte ta ett ljupt andetag! sen gjorde det ont i magen när jag andades också.. Det är nått seriöst fel
på mig!!! :(
Jag har redan ringt om det här till sjukan och jag fick en tid, vill ni veta när jag ringde och när jag fick en tid hos en doktor?? jo jag kankse ringde i mitten av OKTOBER och jag gick en tid 1DECEMBER!! det är sjuukt!
Tro mig när jag säger att jag har spekulerat om vad det kan vara, astma ? lungfel? cancer? panikångest? allergi? lungorna växer? hjärtat är segt och pumpar inte blod som det ska ? nerv sitter i klämm?  jag kan hålla på ett tag,, vet någon vad det kan vara så skulle det va kul att höra erat förslag. :)

Nej Puss åkram nu ska jag ringa och klaga på doktorn!
Lillemoran.

Tala ut
Postat av: ewe

usch det låter inte alls kul ju! hoppas det blir bättre!!

2008-11-16 @ 01:28:09
URL: http://hafstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0