Kaffe

Hohojaja...Sitter på jobbet och Dricker kaffe och har det mysigt, Hihi.
Klockan är tio och jag slutar om 5 timmar, jag vill hem nu, och jag vill ha internet på min dator, måste fixa det snart, annars kommer jag bli gäälen av att bara ha en dator hemma och att jag inte ska kunna använda den till någonting, hoho.
Fuck, Hatar det här med bensinpriser och priskrig och allt sådant skit, så krångligt jue.. :/ Man blir ju knäpp i huvudet.. hahaha, butbut bara leva med det. :)  

Snart  fyller min darling år, då ska han få paket, hihi han har ju redan fått sitt paket, när vi va i egypten så fick han ju en vattenpipa jue.. :) men va faaan.. han är ju mitt hjärta så vad gör man inte. <3



Jaja fylla på kaffemuggen och kollas lite på Roomservice då.:)
Puss å Kram

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0