Tiden går...

Shiet vad tiden har gått, klockan va nyss 9.00 och jag skulle öppna, och nu är klockan halv 2 lixom.. hoho snart får jag gå hem.. :)

Tack alla gummor för en trevlig fredag förresten, Va på lite förferre hos fredrik som hade fyllt år. :) skit kul hade jag, vi dansade och va allmänt störda.. :) haha sedan drog vi oss vidare till greenman och då va det typ tomt på folk.. men med rätt sällskap blir ingenting tråkigt. Eller vad säger ni tjejor? :)





Jag kommer seriöst inte ihåg den bilden.. :S haha men det ser ut som att jag hade det roligt iaf. haha

JAG SAKNAR PIERRE! <3


Tala ut
Postat av: Frida

jag kommer inte heller ihåg bilden, haha

2008-10-19 @ 16:04:56
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: millan

inte jag heller. haha

2008-10-19 @ 18:19:02
URL: http://royaltreatment.blogg.se/
Postat av: Mia

hoho, och vi pratade i telefon i fredags :) trevligt! snart ses vi sötan! :)

2008-10-20 @ 23:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0