Trevlig Kväll. :)

Igår va Frida med mig på jobbet och skulle fortsätta att lära sig.. och det gick gallant, hon är en naturbegåvning. :) hihi när vi hade gjorde vårat pass så kom Camilla och tog över och vi tog e promenad upp på stan, haha hambuljale.  när vi kom upp på stan så stod vi utanför guld och silver och ska snart gå in, nä då ser man en hand vinka som en galning från valonens fönster, då är det Hanna S, Lisse, Lina och Andre. haha. Så vi gick in en sväng och blev kvar där i ett tag, med en Kaffe och en Te och 5 småkakor i maogen :) haha när vi väl kom där ifrån så gick vi till guld och silver och sen till smycka, smycka va bättre. :) hihi sen vart det bolaget, och sen ica och hämta ut mina sockor som min mormor hade skickat och stickat, haha fyndigt! ;D  Sen gick vi hem och åt mat! Vid 7 åkte vi till Hanna för en myskväll med Girlsen. Drack lite vin och blev lite lurig, tihi nä men skitkul hade vi, Vi spelade Våghals och bara prata gamla minnen och saker som bara vi pratar om . ;) hihi  Älskar er tjejer ni är så underbara!!! TACK!

Nu sitter jag på jobbet och är så bajs trött, skulle ju öppna idag, och jag somnade inte för än typ halv 2 kanske.... Suck säger jag bara, jag vill ba lägga mig på bordet och SOVA!!! Men men man får väl skylla sig själv. Tack för skjutsen hem Millan, vet inte om jag sa det. :)

Era bajskottar, kan ni inte vänta med att fika tills jag har slutat snällasnällasnälla. :) eller så kan ni lova att sitta kvar när jag kommer och va jätteglada och PIGGA och inte vilja gå därifrån.. ? :) haha
 
Btw, åker till mamma med min älskling imorgon, det ska bli trevligt tycker jag, få träffa Elin och så. :) Får väl se vad som bjuds på. :D


Have it Good ! Kyss !


Tala ut
Postat av: millan

haha ingen fara pöllan ;) får väl se om vi sitter kvar när du slutat! moahaha

2008-10-02 @ 09:10:17
URL: http://royaltreatment.blogg.se/
Postat av: Camilla.

hihi.. världens sötaste är hon! kan lova att mamma hjärtat dunkade lite extra då ;).

2008-10-02 @ 10:17:20
URL: http://camillanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0