Roliga tider det där.. ;)

Nu vill jag att det ska bli fredag, vill ni veta varför? haha ni har inge val, jag ska åka till min älskade Pierre och sen på lördag så ska jag och Mia till Linköping och shoppa ääsen av oss, ska bli väldans trevligt. :) sen på kvällen blir det avskedsparty för freddan har jag hört, det kommer bli tomt när inte han kommer va med på allt stohåj.. men men jag tror nog att han kommer ha det skönt när han är borta så, that´s life. :D

Hade ju pyjamasparty igår hos Lisse, det va ju kuligt, vi satt där i våra sidenpyjamasar och snacka skit, haha tyck att vi va dumma i huvudet men vi körde anden i glaset, funkade ju inte men jag tror det va för Lisse negativa attityd.. :) har ju alltid funka förut när man har kört det. :) hihi jag är en andefreak!! vi drack lite vin och läste våran framtid i en sanningsbok.. haah det va kul.. ;)
Sen vid typ halv 4 kankse då kommer samuel och Mattsson förbi, haha trodde inte ni skulle komma.. Det blev en glad men en trött överraskning, haha
Kommer säkert lite bilder från Lisse sen. Vi va så söta;)

Jaaaaaaaa just det, jag kankse kommer få en dator på måndag om jag har tur, Branko han är ju min stjärna, han har hjälpt mig med allting, så gulligt av honom tycker jag . :) TACK!

Fick min lönespec typ nyss, så nu är jag glad :) hihi

Byebye ! :)

Tala ut
Postat av: E

Okej häligt ;)

2008-10-22 @ 17:01:41
URL: http://otteer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0