butbut what to do..

Då har halva dagen gått snart då. Puuhh! :)
Fan va fint väder det vart nu på eftermiddagen då, nu skulle jag vilja ut och gå en långpromenad 
och bli lite röd om kinderna istället för att jobba.. :/  butbut what to do...
 
Jag skulle ju egentligen ha följt med mina tösar till borlänge på fredag men tyvärr så kan jag inte det,
ingen kunde jobba för mig.. :( attans då, jag som ville shoppa juee..
nu måste man ju handla massa varma höstkläder och fina mössor och grejs.. :D
Får väl dra med Karin till v-ås någon dag när jag är ledig. :) hehehe

Jag kanske har fixat lite extra till Frida..:)
men hon vägrar svara på msn så hon får gå och var ovetande.. :) hihi

Jaja thats it för nu.  Pussisar!

Tala ut
Postat av: Evelina

Ja visst helt demolerad=)

2008-09-22 @ 17:17:11
URL: http://hafstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0