Händelsrik dag det här. :)

Idag va jag duktig och klev upp tidigt och följde med Frida till polisstation,
fick sitta och vänta en timme typ på att hon blev klar men what to do. :)
Sen gick vi till liljan och kollade hemtex men dom hade inte så mycket grejer som jag trodde att dom skulle ha, visst hade dom fina grejer men gash va dyrt det är. Sen kollade vi lite skor men det fans inte så mkt. :/
Sen trallade vi vidare till Bok och Papper och där köpte jag en bok, Gömda av Liza Marklund,
Jag har hört så mycket bra om den boken så jag tänkte vafaan den köper vi. :) 57kr bara, Värsta fyndet. :) hehe
Tänkte köpa Azyl med (fortsättningen på Gömda) men jag gjorde inte det, det får bli ett senare kapitel :)
Vandrade sedan vidare till Vackra ting och Smycka och den där affären bredvid Vallonen som har så fina saker. :)
haha jag vet inte vad den heter :) sedan hamnade vi på Pick my boo..:)
haha alltid lika roligt att ta en sväng förbi där. :D
Frida och jag funderade på att köpa akrylfärg och tavlor och ta en målardag, haha
men så vart det icke. :( Kanske en annan dag.  Then later on ringde karin, Sen kom hon  :)
Och hon hade bestämt sig för att hon skulle permanenta håret så vi gick till Alla tiders hår och beställde tid. :)
Sen Så övertalade vi Karin på 2sek om att hon skulle käka lunch med oss.. haha det va kul. :D Det vart hederliga KINA, fääsäen va Gött det va. 
Jaaaa...... sen va det dags att åka och jobba and here i am! ;)

Jaaa just ja, Fridas Tandläkare ringde och hon ska få provisoriska tänder idag, hon är nog där nu. hoppas det blir fint.. :) hihi <3

Tack för en trevlig dag. :) Pussisar!!!!!

Tala ut
Postat av: robyn

hoppas du kommer på lördag tjejen!

2008-09-23 @ 17:02:29
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Frida

nja, jag tycker mest att dom blev fula, men det ser väl rätt okej ut om man inte kollar så nära. så nu ska jag sluta le..

2008-09-23 @ 17:34:21
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: robyn

härligt!!

2008-09-23 @ 18:19:49
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Mia

lillemooor, du kunde ju låna gömda boken av mig :) hoho, jag har köpt Azyl och börjat läsa den, SKIT BRA :) så den kan du få efter mig :)

2008-09-23 @ 23:38:04
URL: http://miasomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0