Ägg is the shit !

Jag va jättesnäll idag och gick och mötte Frida när hon hade slutat jobba vid 9, sen traskade vi hem till henne, Lisse och Millan va med också. :D vi kollade på ballar av stål och sex and the city som har blivit som en vana för oss nu, men jag klagaar inte :) jag gjorde till och med äggröra åt frippe när hon stod i duschen, kankse har vart för snäll mot henne idag. :) haha nääärå.

Jag snodde med mig 2 ägg hem och gjorde lite scrambled eggs till mig själv med, vart ju så sugen :) hehe
Nu har lukten börjat försinna in my apartment så nu kan man andas riktigt utan att må dåligt eller få huvudvärk, så det är riktigt skönt, igår trodde jag att lukten aldrig skulle försvinna, nog för att jag måste tvätta ganska mycket innan allt lukt är borta meen den kommer iallafall att försvinna! :) Yeeeeey !

haha nä skit på er och sov så gott my lovers !

Lillemor is going to the bed!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0