Elin och Lillemor dag !

Idag har jag tagit det lugnt och bara vart hemma, tog en sväng med Millan ner på stan och det va min tid ute i den fina solen.. tragiskt faktiskt att man inte är ute mer när det är så fint väder.

Anyways så är Elin här nu och vi sitter oh myser med lite godis och chips och CSI, alltid lika kul när hon kommer och hälsar på. :) hon har ju påsklov nu så hon blir här hela veckan. Den där tjejen kommer lätt bli längre än mig hon håller på för fullt märker jag, snart är honl ängre än mig och ser ner på mig, hahahah nej då det kommer hon aldrig göra. :D Im the biggest and the best !

Imorgon hoppas jag på en händelserik dag ??? Så alla som vill va ute imorgon slå en pling :)

Kyss Lillemor
.

Tala ut
Postat av: robyn

jag håller med dig!

han är bäst alltså :D

puss

2009-04-07 @ 10:21:50
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0