Jag har förstört min lägenhet !

Jag har förstört min lägenhet!!!
Igår när jag kom hem från dickens så va jag lite hungrig, så jag skulle koka lite makaroner, Vilket inte gick som det skulle. Jag satte på vatten och sen när det kokade så hällde jag i makaronerna sen gick jag in i vardagsrummet och SOMNADE i soffan, klockan va typ 2 halv 3 när jag somnade som tur var så vaknade jag halv 6 av att det luktade helvete,då kom jag på att faaaaaan makarooonernaaaa! det va bara en kolsvart klump i kastrullen med några få makaroner på toppen!

När jag vaknade imorse kunde jag knappt andas, huvudvärk upp i öronen så det va bara att ställa upp fönsterna på vid gavel och vädra. Jag gick till Frida nästan på en gång efter det, för man mår dåligt av att va här! :( Det stinker i alla mina filtar, allt i hallen och ja ALLT luktar Bränt ! jag kom nyss hemochjag käner att jag måste nog snart gåut igen för det går inte att va här.......

Jag vill bara gråta:(  :(  :(

Vad ska jag göra???????????









Tala ut
Postat av: mamma

prova med ättiksprit och citron kram

2009-04-13 @ 13:24:24
Postat av: marina

mmm brändmakaronkaka kan va de godaste!!mumma!

2009-04-13 @ 15:12:03
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0