Jeff Dunham - En stjärna !

Da-dada-daaa! Jeff Dumham han är ju bara king alltså, så jävla rolig. Satt hos Frida och kollade på det och hon satt bara brevid mig och klaga på att han va så dålig. haha jag fattar inte hur man kan tycka att han är dålig. Peanut är ju bäst, en lila figur som livar upp ställningarna, haha Kolla liksom!

http://www.youtube.com/watch?v=oQm_8vX3sYU

Aaaanywaay, jag va ju hos Bosse och åt, det bjöds på porterstek med potatis och sås och sen jordgubbar och björnbär och grädde till efterrätt :) Men Elin mådde inte så bra tyvärr, hon hade jätteont i magen på något konstigt vis men jag tror att en liten del av att hon hade ont va för att hon saknade mamma. Kommer själv ihåg dom tiderna när man sa att man hade ont fast att det va nå helt annat egentligen. Nu behövde det ju inte va så med Elin. men ändå you'll never know!
Jag fick en komplimang av Bosse idag, haha jag släppt ut mitt hår som jag hade haft i toffs hela dagen och då blir det lockigt när jag tar ut det. han ba - har du lockat håret? ja ba- nej jag har haft det i tofs han ba- jasså det va jättefint oh då måste jag säga så hä också, att Bo är inte en sån som oftast ser eller säger sånna saker. Han är ju faktiskt en man ! ! !

Jag funderar på om jag ska ta och lägga mig i sängen och läsa lite kankse, har snart läst ut boken men ändå, men jag kan ju lösa lite korsord om jag läser ut boken för fort. :) Korsord is the shit ! Det är så avslappnande på någon vis. Nästan jämt när mamma är här eller när jag är hos henne så löser vi korsord när vi chillar, :) lite mer på sommrarna dårå men lika kul för det ! :)

Ännu en nykter dag för mig ! Känns hur skönt som helst, nog för att om bolaget hade haft öppet idag så kankse det hade blivit ändrade planer men nu vart det inte så :) så jag tackar systemet för det. haha vi får väl se om det blir en helnykter helg eller om det blir något stohej imorgon, men på greenman är det ju 27 så dit lär vi ju inte gå, om vi inte åldras 7 år på en natt och jag tror faktiskt att jag står över då. :) Men sen har vi ju dickens, men jag har tappat roligheten där nu, vet itne varför det är bara inte lika roligt som det va förut, men det lär ju ändras! haha det går i perioder.

Vet ni vad som skulle sitta otrolig fint ? En sån där jättegod hamburgare som dom brukar visa på reklamen ibland :) he he he jag har fan inte käkat donken eller max eller burgerking eller någon onyttig hambugare på skitlänge kom jag på nu. undra om jag ska unna mig en snart! Och inte har jag käkat Pizza på länge heller, fan vad jag är duktig! :) haha

Ojoj, det vart ett långt inlägg tonight insåg jag nu, men det är nog ingen som klagar. :)
Wellwell sängen ropar, annars är jag paranoid ! :)

Kan bjuda på en underbar låt :)




Kyss och Smek!  Lillemor

Tala ut
Postat av: Arto

Fan vad du skriver långa inlägg, haha=)

2009-04-11 @ 04:27:09
URL: http://arto.blogg.se/
Postat av: Arto

Jo bara bra, studerar som vanligt, haha=) Riktigt skönt väder här nere i Skåne, 15 grader och sol hela tiden....kram kram=)

2009-04-11 @ 12:31:49
URL: http://arto.blogg.se/
Postat av: Ankan

Alltså de är så jävla vackert! Jag ska gifta mig med han när jag blir stor!

2009-04-12 @ 15:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0