Leka vs Va!! :)

Hejsan !
Kom nyss hem från Frida har kollar lite tv och druckit lite vin och bara myst med varandra. :D
Tidigare på dagen har jag vart med Lina och ränt runt lite, vill man ut och ränna så ska man ringa Lina för hon har jämt saker på G :) hehe

Igår sov ju min lillasyster hos mig, myspys med lite för mycket spel, haha vi satt uppe till 3 typ och spelade bloons, men blev helt fast jue. Vart kankse lite för sent för henne, fattar inte att hon inte somnade, haha men vi klev upp i tid ändå, käkade frulle och myste lite till innan jag gick upp med henne till Bosse.  Hon kankse ska sova här på torsdag med, hon frågade mig lite tidigare -Lillemor vad ska du göra på torsdag? Jag ba nej jag vet inte, vill du leka med mig? hon ba Men Lillemooooor. Man leker ju inte längre utan nu är man bara med varandra. :D sötnot den där ungen. :)  kommer själv ihåg när man va i det stadiet, när mamma frågade vem jag skulle leka med eller såoch då vart man arg för man fick ju inte säga LEKA.

Well well
Nu ska jag nog sova tror jag, så godnatt mina vänner. <3

Lillemor.

Tala ut
Postat av: Lina

2009-04-09 @ 09:58:32
Postat av: Lina

haha de e fan sant, ja har jämt saker o göra. när ja inte har de blir ja fan frustrerad..tack för upplysningen har inte tänkt så .. :P kyss love u

2009-04-09 @ 10:00:02
URL: http://samuelslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0