När vi blir arbetslösa får arbetsförmedlingens people övertid !!!!

Nu har jag ätit middag, men inte fan va det nå gott..
hamburgre med potatiskroketter och sallad blev det,
I hamburgarna hittade jag MASSA senor och shit ! INTE OKEJ i min mat !
Så nu vart jag bara äcklad, jag vill äta Frida mat istället,
hon skulle göra tacogratäng idag och då vart jag avundssjuk...

Ska snart ut på en promenad med Millan sen blir det väl
Ugly betty och Desperate housewives hemma hos tösen på bruksvägen 1b. :)

Här kommer  lite bilder på lödagen :)



            





Millans rätta jag ! :)


Sen blev hon grönfärgad i käften ! :D






Sen vart det panacotta. :) Mmmmmmumma !










Kyss och Slisk !
Lillemor

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0