Skärtorsdagen hemma i soffan !

Hej mina töser och glad påsk!

Jag och Elin sitter och kollar på Hjälp! jag är med i en japansk tv show, dom är ju så sjuka  dom där kineserna. :)
Vi har nyss druckit smoothies, attans vad det satt fint !




Det här är min syster det :D

Nu sitter alla mina vänninor och dricker ( förutom Karin som är toffel i Sälen ) och jag sitter hemma, det är stark av mig tycker jag. Det är ju afterski tema på GM idag så det kommer nog va ganska mycket folk ute.
Jag kankse ska ta mig ett glas vin så jag inte bli för deppig, haha

Jag har verkligen haft ångest för att jag inte har nå pengar, jag va skitbitter igår när vi satt och fika på vallonen har hamnat i värsta svackan nu :( inte kul inte kul, så om någon har nått JOBB till mig så call me !!!

Jaja nu ska jag och Elin kolla på Madagaskar 2 och käka pringles :D höhö

Kyss på er !  Lillemor





Tala ut
Postat av: Karin

Jag är ingen toffel ;D

2009-04-10 @ 16:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0