Jag har vart olydig idag med..........

Hejhej.

Nu har jag antligen kommit hem. klev upp halv 9 för att åka till västerås med Millan, Robyn, Lisse och kika lite. jag följde bara med för skoj skull eftersom att jag va ju i v-ås i tisdags, så min ändå utgift skulle ju bara bli bensinpengar vilket itne ens va pengar. Millan fick en klase med cd skivor av mig stället. :) Vilken deal va? vad gör man inte när man inte har så mycket pengar liksom. :) haha iallafall när vi kom i punkthuset så såg jag ju att dom hade 30% på Cubus och jag såg en turkos klänning där i tisdags som jag tänkte köpa med jag sket i det, så nu kunde ja inte motstå den när det blev 70 kr billigare. :) hohooo. Sen va vi in på gina tricot och jag kollade runt lite till Frida (hon den där som inte kunde följa med för hon jobbade och va duktig) hihi jag hittade en klänning som hon ville ha och så va jag snäll och köpte den åt henne. DEN SATT SOM EN SMÄCK PÅ NA! ;) Anyways så kunde jag inte motstå att köpa ett likadant linne som jag köpte i tisdags fast med ett annat tryck, skitsköna och prisvärda, jag vet DUMMA Lillemor! :(
När vi va klara i stan så åkte vi till erikslund för Millans tribute på bolaget ! :) hon va lite nervig faktiskt :) hoho


  



Skorna köpte jag i tisdag men jag  glömde lägga upp dom :) hihi här har ni dom iaf. :)

Sen när vi kom till Fagersta så satte Lisse och jag oss på vallonen och njöt av det underbara vädret med en Kaffe i handen :) är inte livet underbart då eller?

Sen ringde Frida och va i Panik ! haha så tokig den där tösen, hon blir strssad för ingenting. :) hon hade typ 3 timmar på sig att göra sig ordning och då är det ju kriiiiis. haha <3 så jag gick och hjälpte henne lite, because thats whats friends are for! Hohooo. :)

Fan jag är på vääääärsta bra humöret, jag har ingen lust att ligga inne och glo på film nu inte, jag vill ju va ute i det uuuuunderbara vädret, det är liksom 21 grader ute :O sjuukt skönt eller vad säger ni?


BTW. Någon som vill bjuda mig på grillat eller, det verkar verkligen som att ALLA grillar ! :'(

Nä piss på er nu ska jag göra nå annat. :)

Lillemor !

Tala ut
Postat av: robyn

vad bra att hon kunde ha klänningen :D

2009-04-24 @ 18:45:06
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta gnäll så mycket i bloggen, gör något åt det och grilla själv istället! ett bra tips

2009-04-25 @ 16:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0