Riktigt känslig ! :S

Hejsan hoppsan, nu kan jag tyvärr inte börja min mening som jag brukar för det är inte lika fint väder idag :( Men det börjar klarna upp lite nu. :)
Gårdagen va riktigt trevligt, Frida Becka Lina och jag va hemma hos Lina och drack lite. Sen vart jag dum ihuvudet, jag hade ätit precis innan jag gick till Lina och efter kankse 20 min blev jag jätte hungrig och skitkänslig. :S Jag frågade Lina om hon hade nån macka som jag kunde få och när hon sa att hon inte hade det så började jag gråta. hahaha hatar när man ska bli så känslig när man är hungrig.. :/ men men jag fick lite havrefras och mjölk och då blev det bättre, Men alltså det måste va nå fel på mig, jag är hungrig hela tiden, ska nog kankse ta en sväng till doktorn....  Anyways så drog vi till Greenman vid 12 sissodär, va riktigt mkt folk faktiskt och riktigt trevligt med lite dans och mingel ! Min natt spenderades i Fridas säng ;) Det brukar blir så... :)

Jaja idag har jag bara vart slö och trött, Frida skickade hem mig vid 2 för hon skulle få besök, så då va det bara att pallra sig hemmåt. sen har jag bara setat i soffan och degat.

Ikväll blir det mys med mina flickor
, :D Yipppiiie !

Hejdå min vänner! Lillemor.

Tala ut
Postat av: marrebarre

ojjsan träffade du på de där jäkla fyllot marre då?

jag minns noll från igår....kul jul..puss vah!

2009-04-05 @ 21:04:47
URL: http://marrebus.blogg.se/
Postat av: marina

haha va jag? du jag va så jäkla full så jag minns typ inte ett skit har nog aldrig vart så full på krogen förut faktist..kan va därför, förstod nog inte ens vad jag hette...haha pussis

2009-04-06 @ 10:26:23
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0