Morföräldrar - Björnrike -SÖNDAGSPARTY !

Hejsan hoppsan nu är jag hemma !

Jag har vart och hälast på min mormor och morfar, min papi och så min broder i Långå över helgen. Det va faktikskt trevligare än vad jag trodde att det skulle bli. :) hoho
Vi kom upp på fredagskvällen och då spelade vi lite poker och bara hade det trevligt sen va ja tvungen att gå och lägga mig ganska tidigt för vet ni vad Lillemor skulle göra på lördagen ? Jooo hon skulle upp och åka bräda med brorsan och Elin. Uppe med tuppen klockan halv 8 va jag och sen bar det av till Björnriket för att åka lite. Jag hade ju inga grejer med mig alls för det skulle Björn fixa och visst gjorde han det. Gratis också! hohoo Vi åkte från 10 till typ 17 och GISSA om jag va mör i benen, ojojoj inte bara efter jag hade åkt utan när jag vaknade idag också och jag kan säga som såhääär, att jag har fortfarande ont i hela kroppen. Snacka om att man är otränad alltså men sen har jag ju inte åkt på 2 år.. :/ USCH jag känner mig som en gammal klen gubbe. :) Juust ja det glömde jag säga, dom hade en sak som heter Dammrace där uppe i björnrike. Det är så här att man åker ner från en backe och ner i en damm och grejer är ju såklart att man ska ta sig över utan att plurra :) Björn va först ut och han klarade det nästan. men nära skuter ingen hare. :) hehe Så här såg det ut förra året ! :) 
http://www.youtube.com/watch?v=vKhmLhDL9TM


Björn lär Elin att åka :)                            Min Papi <3


Björn stylar ! hehe :)                               Elin i backen ! :P


Och så fräsiga jag i lite för stora          Underbar backe och underbar
kläder lånade av björn. :) hoho             utsikt över fjällen! <3

lallafall, nu sitter jag och kollar på SÖNDAGSPARTY med Filip och Fredrik, Hahaha Fredrik är hypokondriker...det är så kul att kolla på, ÄLSKAR att dom är tillbaka igen :) Hohoooo

Kyss och Slisk !

Lillemor !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0