Hästen skrämde skiten ur mig!

Hoho kom nyss hem från Karin, vi har vart på en promenad upp till Gokärra och hälsat på hästarna, Karin skrämde skiten ur mig när vi va i hagen med hästarna, jag stod och klappade "den snälla" hästen Lindy och Karin stod och härjade med den "ivriga" hästen Wiper. Jag va lite rädd för Wiper för han va lite opålitlig och naffsade så jag försökte gömma mig lite bakom Karin så gott jag kunde. Iallafall jag va helt inne i Lindy och så märkte jag att Wiper fick värsta rycket man hörde hovarna slå i backen och sen började han springa mot mitt håll och jag blev skiiiirädd och börja springa runt Lindy och försökte gömma mig bakom henne medans jag kollade efter Karin..... som va borta, Ja ba Kaaaaaarin Kariiiin vart är du??? samtidigt som jag sprang runt och gömde mig för Wiper. Tillslut när jag kom till hörnet av staketet så ser jag Karin kika fram bakom vindskjulet asgarvande!!!! Det va inte kul och jag blev fan skiträdd, mina ben skakade och jag va helt förstörd för några minuter!!! HAHAHAHA vilken upplevelse! :)

Iallafall, nu sitter vi här hemma hosmig i min nystädade lägenhet och kollar på Roomservice coh käkar litegodis och väntar ivrigt på att Greys anatomy ska börja ! Hohoooo. :) Sa nyss till Karin att om du ska poppa popcorn så får du göra det nu om du ska hinna göra det innan greys börjar, Hon ba FLÖÖÖG upp ur soffan och ut in i köket. :) haha Karin och hennes popcorn alltså... :D Det är det som göör henne till hon !

Som ni kankse la märke till tidigare så har jag städat, Jag har plockat och donat runt med papper och shit och så har jag dammsugit också, Faaaan va mycket dam det va alltså, Usch jag tror jag måste dammsuga lite oftare!




Kyss och byebye. Lillemor!

Tala ut
Postat av: marina

haha vad rolig du e din toka!! wiper lät ju asläskig haha

2009-04-18 @ 14:12:33
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0