Jag blir så glad ! ;)

Igååår va jag och Lina ute i solen och vandrade nästan hela dagen, det va så underbart skönt, jag fick till och med färg i ansiktet ;) oh idag är det ännu varmare.. Jippiiiii !




Efter vi hade vart på stan och vandra så åkte vi till kolpebo och packade ner Samuels grejer som skulle in till Fagersta. :D
Sen så kom mami till stan och då bjöd Bo Göran på kina. :) så snällt så snällt :) när magen va mätt och belåten så kom Karin och hämtade och skjutsade hem mig. det va snällt, tjänster och gentjänster ! ;) sen va det ju kväll, ochdå va det bara att snygga till sig lite och sen gå till Linbert för en kväll av bravader, haha näärå jag va riktigt duktig jag drack bara 3 cider på hela kvällen. :) vart en dickenskväll, det va roligt men det va sååå mkt folk där och då vart det baratrångt och grejer... :/

Idag är det en ny dag och solen lyser som vanligt, jag kom på mig själv nyss. Jag har skrivit  varje dag nu att solen lyser och jag mår underbart eller nått. :)  haha jaja ni får lida.

Nu ska jag klippa till mamma i skallen så bajs på er.!

KYSS Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0