ÄGG - RÖRA ! :)

Hos Frida igår !

Jag- jag är hungrig
Frida kollar på mig med en mystisk blick oh säger
 -tänker du på samma sak som jag tänker på?
Jag- jag vet inte ;) vad tänker du på?
Frida- jag vet vad jag tänker på men vad tänker du på?
Jag- jag tänker inte på nått alls. ;)
Frida- Jooo det vet du visst det...

Vi sityer tysta en stund sen säger..
Frida- men du vad tänker du på.. *flirtflirt*
Jag- har du många?
Frida- ett helt flak, 23 kvar
Jag- ska vi ? ;)

Så smiter Karin in med en kommentar
- Jälva alkisar !
Jag och frida brister ut i garv oh säger
-Neeej lilla Karin vi pratar ägg! hahahaha

och äggröra vart det. :)



Va ju i västerås igår med Karin och Marina och jag shoppade kanske lite för mycket
än jag fick (ÅNGEST), men jag är väldigt nöjd med mina köp iallafall. :) här är dom...









Imorse satt  jag och kliade mig i huvudet och till min förvåning får jag ett hårstrå
i handen och HELA roten va med! :O jag har aldrig vart med om maken ! haha titta !




Det vita är roten sen på kanten kan man lite av mitt vanliga hår. :)


Ikväll blir det greys med töserna ! myspys på er och ha en bra kväll !

KYSS !


Tala ut
Postat av: mamma

byxorna och blommiga klänningen gillade jag bara så du vet vem du ska ge dom till när du tröttnat på dom puss kram

2009-04-22 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0