Brun och fin !

Nu sitter jag här hemma hos marina, hon sitter och lockar sitt "fitthår" som hon sa :) hahaha Vi har vart och solat på fuckersahallen och sen tog vi en tripp till marrebarre och lagade lite mat, det blidde ostfyllda kycklingfileer med
grönsaker och ris. Riktigt mumma va det. :) Sen vart det PALTKOMA i soffan med American pie the wedding. Stiffler is the shit, haha så kulig! :)

Ikväll vad händer då då, ja ni grabbar det vet jag inte. Men förmodligen blir det tvtittande heeela kvällen. Tjohooo ! Alltid lika kul serni!

Imorgon är det fredag och då ska jag och Karin mysa och kolla på Australia. den säga var riktigt bra faktiskt, men jag ska inte ha för höga förväntningar. Sen eftersom att Karin är med så får vi ju räkna med lite popcorn också. :)

Kyss på er och krya på dig*

Lillemor

Tala ut
Postat av: marina

som sagt du är min pulla! o mitt fitthår vart ju tooksnyggt!

2009-04-23 @ 20:46:44
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0