My weekend ! ;)

Det vart lite sviring i fredags, ackack, kunde inte motstå. :)
Va hemma hos Lina först och sen vart det dickens.

 

Sen vart det lördag, Millan väckte mig och fråga om jag skulle med till avesta och kika lite och självklart följde jag med :) det värsta va ju att vi visste inte att dom stängd klockan 3 och vi va där typ 20 i 3, haha  Men vi klaga inte, vi tog en pizza på american och sen åkte vi hem, Hämta upp Frida och åkte till coop för att shoppa tacosaker till våran tjejkväll. Det blev massa handlande och sen åkte vi hem till frida och inväntade Lisse och Karin. Vi lagade gott och sen vart det the green mile. jättemysig kväll ;)



Söndagen vart till för att slappa och ladda inför måndagen .:) haha åkte till Karin på kvällen och kollade på film, vart van wilder. :)  Och idag har jag slitit på jobbet, gått hem och nu sitter jag här.
Ska snart ut och promenera med Millan, en start på min träning. :) haha

Hejjjjdåååå!
Lillemor !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0