Bää.

Idag när jag slutade så stod Bää och väntade på mig utanför. Vi åkte hem till henne och pimpla kaffe och mös på ballkongen.. Sen kika Linnea förbi och snacka lite skit och sen så åkte vi till Norberg för Linnea skulle klippa till hennes mormors gräsmatta.. :) snällt av henne. När det va klart så åkte vi till coop och inhandlade lite mat, blev köttfärssås och spagetti som jag fick laga till.. alla blev nöjda och belåtna. Efter det blev det mer ballkonghäng och chokladpudding med grädde och maränger.. rikitgt gott med fyyyyfan va mätt jag vart, och är fortfarande..haha

Seeen får jag inte glömma att tacka och bocka Bää för alla 6 jeansen och ett par skor som jag fick, känns skönt att veta att man har vänner som är lika små som mig. ;P hehe





Sen fick jag låna strumpor för det blev lite kallt. haha Hett va? ;)


Hoohooo nu är jag helt sluuuut och nu ska jag sooova. :)

Skit på er och hör av er om det händer nå kul i helgen ;)

KÖSS
Lillemor!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0