Masken i facet och filmen på tvn!

Tjabbaaa..
Nu sitter jag här i min soffa igen, har tänt andra ljuset i adventsljusstaken och massa andra ljus med. :) Och så kollar jag på Jakten på lycka, riktigt mysig film måste jag säga. :) Har äver kletat på en ansiktsmask, tänkte att jag skule lyxa till det liite  :) hehe glassen är framme och det är söndag !





Fööörövrigt så har jag inte gjort ett piss idag, allt känns så värdelöst just ju.... jag gör ingenting om dagarna.. :/ Blääääääääääää... Ge mig ett liv tack? nää så illa är det inte men jag bir så himla less på att bara sitta på min blivande 40kilos röv och inte göra någonting... för att alla jobbar och inte jag ...Äsch skit ner er!

Hejdaaaaaaa!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0