Snart är det juuuul!

Kom nyss hem från Marina, och det bjöds på mycket mys med Idol :) Sen har hon ju skaffa sig en liten katt som är huuur söt som helst.. Helvit är det och jag måste säga att det är faktiskt lik Erik i Idol.. Hel knäppt men så är det. :) haha så nu har man fått sig ett par extra rivmärken lite här och var. :) men vafan gör det.. höhö
Det va jättekul att träffa Marina också, tyvärr så har det inte blivit så mycket av det.. Sen kan ju det ha lite med att göra att vi båda har flyttat och har haft fullt upp. men det ska ändras på. :) <3  Så det blev en riktigt lugn kväll för min del och det va riktigt skönt måste jag säga.. :)

Visade lägenheten för en kvinna idag och hon vill verkligen ha den och om allt går igenom så ska hon väl få den också. Hoppashoppashoppas!

Sen ska jag va hundvakt nu över hela helgen också, så kanske ska förbereda mig för en lugn helg kanske.. Meen kanske inte ska säga för mycket, det är ju bara fredag idag. :) haha

Och sen ska jag tydligen börja ett lite mer hälsosammare liv i allafall en vecka :) Fick ju en gratisvecka på Arena av Karin :) Tack hun ! Så på måndag dåå jääävlar, hoppas jag inte blir sjuk bara nu när det blir så mycket träning.. Karin säger at vi ska träna varje dag hela veckan..:) kanske vore bra att börja hårt men det får vi väl se, måste ju utnyttja veckan iallafal. :) Sen får vi se om jag fortsätter lika hårt efter det...Tveksamt när det är så dyrt...65 spjonkas för EN gång.. Det är dyrt måste jag säga. Men sen om jag blir medlem så kostar det bara 299 kr i månaden och då får ag träna huuur mycket jag vill och det skulle ju faktiskt inte va så pjäkigt.. men sen kommer ju den här ÄCKLIGA frågan oooom man har råd.. Gaaaah Jag HATAR pengar !!!!! Weellwell det visar sig väl..

Börjar få lite småååpanik över julklappar och skit också... jag har bara köpt en, Dels för att jag inte vet vad jag ska köpa till alla och sen för att jag har inte kommit iväg någonstans så jag har kunnat handlat något.. :/ jaja det brukar väl lösa sig tillslut ändå. :)


Och sen den där jääävla sprutan också.. jag har ju bestämt att jag ska ta den men jag vill inte gå upp själv..kännsl lite småläskigt faktiskt och sen vet jag inte om jag ska väna tills nästa vecka så jag inte förstör min "träningsvecka" med att ha ont i armen och kanske få feber och shit ! Nää Väääldgt mycket tankar som flyger omkring nu...

Jag ser fram emot sommaren så mycket nu... jag vet att det är vääldigt långt kvar men gyd vad jag ska ha kul. :) 8 JUNI Whitney Houston i globen
Sen blir det förmodligen PEACE AND LOVE i slutet av juni.
och sen kanske det blir en vecka i RAMSVIK med alla mina älskade vänner!
och sen vet man ju inte vad som kan ploppa fram mer, så nu är det bara att spara och spara och spaaara!! :)


JUUUUST JAA.. jag hade ju inflyttningsfest i helgen som va och den blev väl lyckad.. förutom att jag fick den briljanta iden och shotta tequila och turkisk pepparshot och sen halsa ett helt glas vin.. ackackack.. det skulle jag ju INTE ha gjort.. haha jag hamnade på toaletten halva kvällen och kom tyvärr inte ihåg så mycket efter det. DUMMADUMMALILLEMOR!!! Men jag skulle ju promt ut på krogen och visst tog jag mig ut dit. :) drack vatten hela kvällen och det vart väl inte så som jag hade tänkt mig att kvällen skulle bli kanske. ;D haha men alla andra hade kul och det var väl huvudsaken.. tror jag  :)

Lite pics...






















Fråga mig inte vaad jag håller på med här men någonting gör jag iallafall. :)
och det ser konstigt nog ut som att jag har värsta blåmärkena under armarna. :S Yääyää..

Nä nu ska jag och svanta gå och lägga oss tror jag ! :)


Godnatt och sussa gott ! <3

Lillemor

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0