Ansiktsmask, film, och bara mys med mig själv. :)

Sådär ja, nu sitter jag nersjunken i min underbara soffa med en ansiktsmask
och kollar på filmen The break up på trean. :)
Börjar bli lite småstel i fejset, men vad gör man inte för att bli vacker. haha

Funderar på att ta fram lite nagelfilar och nagellack och snygga till naglarna också, hmmf vi får se om jag orkar.



Masken är på väg av. höhö

Skulle egentligen åka pulka ikväll, men det va bara jag och Frida som va på så det vart inget.. :(
Men jag är lika på imorgon, så dom som vill vara med är mycket välkomna. :D

Igååår, då var jag seg kan jag lova, haha men vart lite dricka på kvällen ändå ;) Jag Lina och Frida gick upp till Jocke och pimplade cider och käkade sourcream and onion chips, haha alla satt och kollade på tv och va hur sega som helst, men det slutade ändå med att vi va där till typhalv 4 sen gick jag Frida och Karin hem till mig och skedade. ;) höhö
Pizza till frulle idag och sedan blev det film, Sex Drive. Rikitgt bra film tyckte jag  ;) hoho

Lite bilder från igår...

  
Haaaj, im from thailand, haha man måste bjuda på sig själv ibland. :)
   
Wellwell, have it nice.

KYSS





Tala ut
Postat av: lisette

hej nej det har jag inte, inte så angelägen heller faktiskt. tycker fortf inte om situationen och så fårse när jag känner mig redo..:)

2009-02-08 @ 23:15:17
URL: http://lisettel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0