Fredag den trettonde!

Otursdagen har kommit och jag får bara hoppas på att min dag
blir som alla andra fredagar som har vart den trettonde. Heelt fläckfria! ;)

Karin va här igår, vi kollade ju på The Strangers,
Riktigt läskig va den och väldigt bra för att va en skräckfilm. :)
Gårdagen vart väl som den vart och det är väl sånt man får ta...

Duschen väntar stenhårt på mig idag, eftersom att det inte blev någon igår.
haha gick till Lina istället. :) Men fåår va flottiig bland....
Men Grabbar, Vad händer ikväll då?

Tack alla mina underbara vänner som står vid min sida i vått och torrt... <3
Byebye!

Tala ut
Postat av: Frida

<3

2009-02-13 @ 19:11:15
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0