Tandläkarbesök!!

Nu är jag glad, va hos tandläkaren för en stund sen på undersökning,
och nu ska jag vara heeelt ärlig med er, varje gång jag har vart hos
tandläkaren förut så har jag haft minst 3 hål varje gång. "skäms"
Men varfaaan skyller på generna, ja iallafall nu hade jag bara ett liten hål.
Ni aanar inte hur glad jag vart när jag hörde det. :) Det lönar sig att borsta
tänderna. :O haha

Wellwell nu sitter jag uppe hos Bosse, Mamma och Elin är här och hälsar på :)
så umgås lite med dom, vi har nyss käkat.
Det blev fiskpinnar med mos och morötter. Mumma var det!

Jaa mina vänner, imorgon blir det till att fixa massa papper med A-kassan,
måset få in allt det där du , om jag ska få nå pengar ! jävla system alltså.. hmmf..
jag kommer ju inte få nå pengar för än om typ 2-3 månader ändå
så det är väl bara att ta från sparkontot... !!! HATAR det, Kan inte kommunen
bara dela ut ett jobb till varje person så skulle allt bli perfekt! haha det är mina
visioner iallafall, men då ska ju jag få ett perfekt jobb, och bara jag :) haha

nä nu orkar jag itne skriva nå mer,

KYSS och SMEK!!

Tala ut
Postat av: robyn

jaa men vad bra :D:D

jag har ingen mobil just nu :( får en ny innan helgen!

ge mig ditt nr så messar jag dig då :D PUSS!

2009-02-17 @ 19:29:41
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: robyn

härligt :D adda mig på msn också kvinna!

[email protected]! :*

2009-02-17 @ 19:37:33
Postat av: Arto

Första gången på år och dar man är inne på bloggen=) Fick mina pengar förra veckan, alltså sex månader senare....man väntar, ringer, väntar lite till, sen när du gjort detta så är dina pengar inne ca 3 månader senare....sega som fan är dom. KRAM

2009-02-17 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0