GoodDay!

Detta blir mitt hundrande inlägg här på bloggen. :) fräsigt va?

Fick en hundralap på posten av min mormor och morfar på Alla hjärtanddag idag :)
hihi Är dom inte för söta.
Btw det är Alla Hjärtans dag på lördag , och vad ska jag göra? INTE ETT SKIT :'( Be my valentine ?

Jag fattar inte vad som va fel på mitt internet igår, Det stod att det va på och allting va precis som det skulle va men jag kom fortfarande inte in :S Cräääääääzy !

WellWell funderar på att storstäda idag, börjar se ganska skitigt ut här hemma nu :/
Men det är så deppigt väder ute och då blir ma fan inte sugen på att göra någonting alls,
Bara ligga och dö i soffan, men nää det kan man ju inte göra. :)
Nej men skit på er, nu ska jag ta mig något att äta sen får vi väl se hur det blir med städningen. :)


En Stor Kyss Till Allahopa Som Läser Min Blogg. :)

BYEBYE!!

Tala ut
Postat av: Karin

det är alla <3:ans dag på lördag :) inte imöööra

2009-02-12 @ 15:08:48
Postat av: marrebarre skit skalle

ill be your valentine...en stor fet kyss till dig med vah ullabritta skogh!

2009-02-12 @ 15:55:14
Postat av: Frida

vi super skallen av oss tillsammans, vilken sjuäla alla hjärtansdag vi ska ha, wohoooo!

2009-02-12 @ 17:25:36
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0