Klockan åtta!!!

Nu sitter jag här med Mamma och Elin, har nyss lagat
makkaroniandcheese ( eller hur det svavas )  :) riktigt gott vart det!

Och imorse, ni anaar inte hur duktig jag va, jag klev upp klockan 8 för att gå ut
och gå med Karin. :) Skojar inte !! skulle aldrig falla mig in att göra själv men jag
kände att näävafan kan lika bra att gå en sväng och bli av med fläsket. :) haha

Btw fan jag har blivit helt fast i The Hills, har kollat igeonom första och andra säsongen
nu, Ojojoj, nog för att jag nästan har sett alla på mtv men det lika bra för det...
Lauren is the shit och Spencer kan gå och dö. :) fy fan vad han är dum ihuvudet
han manipulerar Heidi såå himla mycket, det  är fan synd att hon inte kan stå upp
för sig själv.. :D ackackack im a Dramaqueen!! :D

Åhh imorgon ska jag till tandläkaren, :S Jag vill verkligen inte dit, inte för att det gör ont
utan att jag får betala nu och det är ju sååå förbannat DYRT!! Jag kommer bli ruinerad!
Seriöst..

Självaste Alla hjärtans dag har jag glömt att berätta om! Det blev så lyckad faktiskt,
vi va hemma hos Lina och Samuel, i deras nya lägenhet, det va ganska mkt folk
och jag hade huuur trevligt som helst, flersånna kvällar vill jag ha ?? :) höhö


Well boys and girls, nu ska jag kolla på "Mannen som talar med hundar" och
sen lite The Hills!

KYSSOCHSLISK!!!!!!





DEn här bjuder jag på, har var lite snål med bilder nu på senaste så vafaaaaan !

Tala ut
Postat av: robyn

den 7 februarii får du jättegärna komma till mig på sexparty :D:D kl. 17.30! party & demonstration med seleksaker! sen blir det krogen:D hoppas du kan komma tjejen :D puss!

2009-02-17 @ 13:50:23
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: robyn

hahah menar den 27 feb, haha :p tokigt det blev :p

och du, säg till lina också :D vill gärna att hon kommer också :D vet du vad hanna s heter på bdb eller om hon har någon blogg? puss!

2009-02-17 @ 16:03:15
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0