Nattinatti. :D

Va hos Lina och fikade och hade mys, sen beställde vi Pizza och sen bar det av hem för att kolla på Trollkarens avslöjanden. :) höhö
Det va kankse inte så bra somjag hade hoppats på, men men kul att se hur det går till iaf. :)
Jaja nu måste jag sova, annars kommer jag aldrig upp imorgon,
Godnatt mina darlingar! Kyss

Tala ut
Postat av: Arto

280 svenska kronor, får ut typ 5000 per månad, bättre än inget=) I sommar ska nog jag och min kompis ta en sista minuten, ligga på stranden, spela volleyboll som fan och festa hela nätterna. Det är mitt mål=) Och så klart jobba så man får ihop till höstens studier...och Peace and Love är tveksamt faktiskt, är långt dit, blir nog Malmöfestivalen, var sjukt kul förra året=)SMK var ju där, säger ju allt om den festivalen, haha! kram

2009-01-12 @ 14:46:40
URL: http://arto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0