Tror jag klarar det här :D

Idag har jag vart riktigt duktig ,efter jag hade jobbat klart så promenerade jag hem tog cirka sisodär en halvtimme, sen när jag hade kommit framm till stan så shopade jag lite mat och frukt och grejor.. :) Jag böt ut godisskålen mot en fruktskål, det va ett stort steg för mig. :D haha ja sen bar det av hem :)
Lite senare så gick jag över till Linbert och vi lagade soppa eller jag lagade soppa medans Lina gick över till hennes mormor. haha det vart jättegott. :) Sen såååå drog vi på oss långkallingarna och börja vandra mot fagersahallen för en simtur, Viiiilket också är jätteduktigt av mig, för jag tycker inte ens om att simma :) hoho
Och nu sitter jag här hemma i min underbara soffa med Fridolf oh kollar på Sex and the city, Kan det bli bättre!! :D

HÅNGEL!!!
/Bruschäään!

Tala ut
Postat av: marina

Du kanske ska ta o kolla upp de där med Gi man får faktist äta hur mycket sås o skit som hellst så de så!!puss höhöhöhöhö

2009-01-16 @ 11:48:54
URL: http://marrebus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle nog hoppa över det där med att att äta hur mycket sås och skit som helst, det man tror själv funkar bäst gör det också=)

2009-01-16 @ 17:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0