Ännu mer tårta ;)

åkeeej en update kanske. :)

I igår vaknade jag klockan 08.40 av att det av någon som stod och terrade min dörrklocka som attans, jag kliver upp och kikar i kikhålet och det är svart, ja ba jaha vem fan är det som står vid min dörr så tidigt på morgonen och håller för hålet..  hmmf.. jag vart lite nervös och funderade ett tag på att inte öppna men sen gjorde jag det ändå, och vilket tur för där står Karin och holmen med en tårta i handen :) sååå himla gulliga. :) tack så jätte mycket <3


the cake ! :)

Vart lite mycket socker på morgonen   Nussarna då. :) <3
men vafaan tårta is the shit !


Sen fick jag presenter. :) 2 trisslotter, vann 25 kr på en. hehe Sen fick jag ett spel som verkar skitkul, så det kommer tas fram dom få gångerna jag dricker det vill säga ;) Hahaha

Sen på kvällen hörde en viss Marre av sig och då vart det en tripp till simbadet där det satt massa folk och chilla och grilla och drack så vi joina. :) det va riktigt trevligt men det va så attans mycker mygg så jag marre adam och millan palla inte trycket så vi drog oss mot sjövägen till Cissi och Erik, lika trevligt där. kvällen slutade klockan halv 4 för mig och då va det bara att soooova för jag skulle liksom jobba dagen efter.. Men det gick galllllant och komma upp och nu är dagen över...


Håkan kan bli gaanska elastisk. :)       Jag och min slirare ! ;) <3


Jag ka om jag vill men nu ville jag inte.. ;) hhahaha


Jag ville inteeeee ! ;)                                Maruschki ville ! ;D




Redo för bravader ? någon?

Hejdaaaaa!
Lillemor



Tala ut
Postat av: ewelina

haha, jag har faktiskt gett the city en chans. Dock utan större lycka men det blir säkert mer av den varan när jag kollat klart på alla the hills avsnitt :)haha

2009-07-18 @ 21:49:42
URL: http://eweliinalinnala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0