Hamnisch !

En riktigt trevlig kväll på hamnkrogen med mina bästa. :) sen drog vi vidare till haannapannaa och snacka lite skit och drack vidare. väldans trevligt. men nu är jag hemma och nu ska jag sova fööör vet ni vad,,, jag ska åka till smöööögen imorgon och hälsa på min broder. det ska bli skoj och se hur han lever och jobbar . :) ni får väl höra sen hur det blev, kankse säger hej imorgon men det vet man alrdig. ;) är liiiite lurig nu faktiskt men det ät baaara bra. ;) livet leker och jag mår typ bra!


Hejdå och godnatt !
Lillemor

Tala ut
Postat av: Karin

Smögen är så jävla nice!! Lite avis faktiskt :P Du får ha det så bra gumman <3

2009-07-02 @ 07:17:43
URL: http://karkli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0