Intervjun!

Godmorgon mina vänner !

Kom nyss hem från intervjun och det gick bara bra, kommer nog redan börja nästa vecka om allt blir som det ska. Men något som är liiiite irriterande är att det är inte en "riktig" anställning, utan dom får pengar från arbetsförmedlingen för att ha mig, men bara i 6 månader och sen måste dom anställa mig for real, så lönen kommer nog inte bli detsamma, men jag får väl hoppas att den blir skaplig iallafall..

Jaaaha nu sitter jag här och funtar på vad jag ska göra, men tyvärr så finns det inte så mycket man kan göra när det är sånt pissväder som det är! packa ner mig i soffan och glo på en film kanske? Det lät riktigt lockande faktiskt. hoho det får blir så..

någon film att rekommendera?

Kyss
Lillemor.

Tala ut
Postat av: ewelina

http://www.viraltrafik.se/?ewan89 fler bloggbesökare:)

2009-07-10 @ 21:47:01
URL: http://eweliinalinnala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0