Kaos Kaos Kaos

Första dagen på jobbet avklarad! Kan säga som så att det va det rörigast jag har vart med om.... för mycket folk osm springer omkring och för många rätter och oordning förövrigt bara. Det va mycket folk som kom och åt så det va väl bra, men attans va rörigt det va, hoppas bara på att det blir bättre imorgon och att alla tar och chilla ner lite... för håller det på så här hela tiden så vet jag inte hur länge jag klarar av det... :/

Just nu sitter jag i min soffa och kan inte ta det lugnt, är sååå uppe i varv och jag vill bara försöka få en normal andning och få lite lugn och ro i min hjärna.. :) haha MEN DET GÅÅÅÅÅR INTE!

Skir ner er.
Hejdå
Lillemor!!

Tala ut
Postat av: pierre

nu tycker jag det är dags att säga vart du jobbar?

2009-07-13 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0