sliten dag

idag har jag och Frida bara slappat heeeela dagen, vi har verkligen legat i soffan hela dagen och haft Life of Ryan maraton. :) Förutom när vi gick och hämtade keebab.:D haha Det blev en bra kväl igår ändå, Frida kom hit en stund innan elva och vi satt och digga Lasse och Kleerup med ett varsit glas vin i handen.. sen när klockan va lite efter 12 så gick vi till dickens, där var det inte så mycket liv men faan va kul det är och sitta och kolla på folk och kommentera allt dom gör. En kille dansade som Michael Jackson och trodde han va skitcool, vilket han inte va. haha


Imorgon klockan 9 börjar jag jobba, känns konstigt, jag har nog inte riktigt fattat det än. :S men jag får hoppas att allt blir bra och att jag får bra arbetstider och att allt funkar som det ska bara. :) Jag borde va nervös men jag är inte det.. kanske kommer imorgon när man väl är på väg dit. Vi får väl se

På onsdag fyller jag år, känns lite konstigt det med inte något jag har vart förberedd på, månaderna har bara rullat iväg och sen vips tjohej jag fyller år om några dagar... Inte för att jag klagar men men...
nu på kvällskvisten har jag ingen aning om vad jag ska göra och om jag ska göra något överhuvudtaget, kankse ska springa till coop och inhandla lite godis och sen kolla på en nyladdad film... hoohooo

Btw, Kaaaarin din lilla grek jag trodde du va ledig i helgen och inte hade något inplanerat, :( så nu blir du tyvärr utelämnad från mitt hem på lördag.. :) kanske vi ses på kroken.. ;P


Thats it for to day !

Byebye my dears.
Lillemor.

Tala ut
Postat av: Karin

Sorry gumman, men jag kan inte dissa min polares möhippa :P Vi ses helt klart ute på krogen :)

2009-07-13 @ 20:38:35
URL: http://karkli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0