Patetiska jag !

Jaha nu sitter man här i soffan och kollar på en typ värdelös film på 5:an fast jag egentligen hade velat vart någon annanstans och kanske druckit lite vin och bara haft det bra. Men näää torrbollarnas if är på G. Haha nä men vafaan.. jag har tråkigt..

Att jag inte hade en bil och kanske ett körkort, för vet ni vad jag hade gjort då.... jag hade åkt till servus och köpt massa morötter och gurka och dipp och chips och nötmixer och massa dricka och kankse lite godis också, jävla pissliv då....... lust att skjutsa ? och joina mig med en film?

så här arg är jag...


Fast nu vart jag lite gladare, Frida ringde nyss och berättade att hon är den blötaste tjejen i stan så nu kör vi.. heeela natten lång!

Kyss och Slisk!
Lillemor


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0