Biiiiiiooo !

Kom nästan nyss innan för dörren, har vart på bio i Västerås med Karin och Nille, riktigt trevligt var det. Det vart The Proposal. Den va jätterolig oh jättebra :) rekommenderas.. jaaa!  När vi kom ut från biosalen och skulle gå upp för trappan så börja Karin snacka och inte vet jag om hon blunda Meeen hon slog huvudet i en reklamskylt för biosar. :) haha det a skiiitkkul, hon hade ingen aning om vad som hände. :)
Vi hoppa in i bilen och drog oss till Dagarn för Nille skulle hämta sin bil.. vi släppte av han sen åkte vi upp till vägen för att ta en rök.. så när vi står där så hör vi svagt att han snackar i telefonen... hmmf tänker vi och kikar fram mot vägen.... och ser att han har backat ner i diket.... hahahahaaa jag fatta inte hur han gjorde det men han gjordet!
Tack för en bra kväll. :)

Nu sitter jag och kollar på So you think you have paaaaants ! ;) Så nu skiter jag i det här. :)

Byebye
Lillemor

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0