Byebye for a week! :)

Sova, vakna, gå ner på stan, gå på bolaget, gå hem och duscha för sista gången på en vecka, hämta liggunderlag, packa det sista och SEN bär det av till PEACE AND LOOOVE!! jag är sååå exalterad! ;) Jag kom nyss hem från ett litet förkrok inför imorgon från frippe, lika trevligt som vanligt, jag Lina Frida och Millan va med ett tag. jag älskar verkligen att umgås med er töser, ni är verkligen mitt allt. Vad skulle jag göra utan er! Och det här va inge fylle sentimetalsnack för jag har bara druckit typ 2 glas vin. :) haha well well vet inte om jag hinner skriva något imorgon för jag kommer nog ha fullt upp, vi drar oss mot Borlänge vid 1, så jag säger så här, ha en så jäääävla bra vecka så sen vi på söndag! ;) Wiiiiie !

KYSSAR I MASSOR!
Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0