Can life be better ?!! I wonder!

Pissigt väder, pissigt humör, pissigt alltihop, måste söka socbidrag för att jag är pank snart. Kan inte någon bara ge mig ett jobb så jag kan få tjäna riktiga pengar istället för att "sno" pengar av befolkningen, usch ! jag hatar det här!
Måste ha pengar till så mycket, kan inte allt va gratis istället? Faan va enkelt allt skulle va då, eller om jag kunde blir rik bara såådär, fyfaaaan jag tycker inte om min liv så värsta mycket just nu! det ända man går och tänker på är - hmm har jag råd att köpa den här gurkan eller snygga skålen eller vad fan som helst....

Tur fan att man har vänner som livar upp tillvaron när inte jobbar gratis och är ledig, arbetsförmedlingen kan dra nått äckligt över sig för som är inte värda ett skit, dom gör ingenting för folk som är arbetslösa. Enligt mig så kan dom lägga ner skiten och lägga pengar på något annat som är bättre istället!

Usch Usch Usch !!!

Kankse är jag som ska dra nå äckligt över mig istället....



Tala ut
Postat av: Frida

love youuuuuu <3

2009-06-04 @ 17:12:54
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0