HELT FÖRSTÖRD!!!!!!!!!!

Nu vart jag helt tom,
Kollade nyss på greys anatomy för jag missade det igår, och jag vet inte riktigt vad jag ska säga... typ det bääästa avsnittet.. jag sitter fortfarande och tjuter över allt som hände... USCH jag vill inte vänta till nästa säsong jag vill ha nu, dom får inte göra så här mot mig... jag blir ju helt knäckt, dör någon så dör jag !
Greys är lätt den bästa serien genom tiderna, utan tvekan !

Igår va jag hemma hos Eweluurti och drack lite vin, kankse lite för mycket men vad gör det ;) jätte trevlig kväll hade jag iallafall, lite bravader hit och dit men det hör väl till har jag hört?!?! haha idag är det torsdag och jag jobbade bara till 12, så det va riktigt skönt. imorgon är det fredag och jag jobbar till 18.00, ska ha ett snack med jimmy imorogn också, så det visar sig vad som händer ;) hoohoo sen efter det så är det ju LÖRDAG och då tar Karin ( hon som förövrigt sov hos mig här om dagen, jag kan det här med förföring ;P ) studenten, congratts förfäääääään. du kommer ha så jävla kul och om jag fick såå hade jag lätt sprungit ut på ballen med dig kacka ! haha

snart ska jag ner på stan med Millan så skit på er !

Hejdå.
Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0