MY BFF !!!

"Aaaaaaiiiaaaaaahaaaaaaaj wiiiill alwaaaaysss looove yooooooououuuoooo........." Faaaaan vad jag har tråkigt, sitter och kollar på Paris hiltons BFF program  :) haha så himla patetiskt ! OMG liksoooom, hahahahaaaa "ruuunka mig meeed viiiita handskaaar pååå!!!" nä men vafaaaan ge mig ett liv någon..?? Gaaah !

Sweden rock börjar idag ,hela mjölbyligan är där och jag hoppas ni har och kommer ha det underbart bra och hoppas vädret blir bättre ! :) tänk om jag va där nu, då skulle livet va mycket bättre för både mig och dom. :) haha alla skulle njuta sååå mycket mer än vanligt ! vet ni varfööööör?? Jo för jag är en stjäääääääärnaaaa !


Kolla min hy ! OMG ge tillbaka den !


Ajja thats that, have it nice. btw bilderna är typ från i 8:an, eller är jag helt ute och cyklar då?

Kyss
Lillemor.

Tala ut
Postat av: Frida

ja, du är helt ute cyklar, dom är från när du gick i tvåan

2009-06-02 @ 23:12:14
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: marina

sjuka unge...haha..du e fan galnast...

2009-06-03 @ 16:04:09
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0