Student 2009

hejhejhej.
Nu har jag vart dåligt på att skriva känner jag, men jag har haft fullt upp. :)
Iallafall studenten va igår och Karin va så fin och hon har vart så duktigt, när jag hängde blommorna runt hennes hals så kunde jag inte hålla mig riktigt, grät en liten skvätt. Är så stolt over min Kacka. :D När vi hade kolllat klart på kortersen så bar det av hem för att göra sig ordning för mottagningen i Dagarn. Det bjöds på god mat och dryck och underbart sällskap.Blev typ ganska barnsjuk av att va hos Karin, Karins systers barn, Ella och Jonte dom kan ju va dom sötast ungarna jag någonsin sett i ett par skor, ojojoj iallafall senare bar det av hem till Millan för lite mer förkrök vilket slutade i att jag somnade på millans soffa en sväng för jag blev ganska påverkad märkte jag, haha kvart i 11 bar det av till Gubben och där va det lika roligt plus lite till, kankse inte för alla och jag önskar att jag hade kunnat ändra på det. <3





idag har jag bara tagit det lugnt, vart hos Millan och dega med pizza, chirre och dirre och film vilket inte satt heelt fel :) Det blev The Notebook och faan va bra den va, jag har hört mycket om denna film och att man definitivt skulle gråta och lalala och kan ni gissa vem som grät som ett barn i slutet ? Kaaan det va jag :) haha verkligen en film att rekommendera till dom som inte har sett den. :)

Anyways ibland kan det va kul att ta kort på sig själv. :) hahahahahahaaaaa


Skit på er och godnatt !
Lillemor

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0