Update! ;)

idag har jag vart hos Bosse hela dagen och det har vart såå skönt, har legat ute på gräsmattan och solat och sen fixade jag mat, blev kycklingsallad, riktigt smarrigt va det. ;) sen vid halv 9 så drog jag mig hemåt...

Mitt internet har ju inte funkar på hela dagen, dom har haft nå fel och jag vet inte hur länge det kommer funka nu heller. :S dryygt, måste betala mina räkningar imorgon också.. hata hata räkningar! kan man inte bara så leva gratis? :) haha wellwell imorgon blir det till att städa ur Bosses husvagn för han ska ner till Backmo på marknad över helgen, funtar nästan på att följa med, mammi ska ju med och Elin så det kan faktikst bli riktigt trevlgit. ;P men vi får se hur det blir.. :)

Sen till Peeeace and loove, fyyfan va kul jag har haft alltså, en av dom roligaste veckorna i mitt liv! så mycket som jag skrattade där va faktiskt länge sen! träffade nya härliga människor och jag levde liivet helt enkelt, sen har vi ju siiiiwf, våran lilla maskot, hahaha hon hängde med överallt. på konserter, i tälten och på campet. :) haha och sen Jonas, rikigt härlig kille.. kommer bild på han sen när Frida har laddat över sina kort. :) ni kommer dööö, han är sååå himla het. :) haha Hur som haver, dom artister jag va på va,
ONSDAG -Hoffmaestro & Chraa,
TORSDAG -Kleerup (som Förövrigt Frida blev förälskad i :P ), Lars winnerbäck, Motley crue,
FREDAG -Babyshambles, Mando diao, Timbuktu, Lars winnerbäck
LÖRDAG - slagsmålsklubben, Lars winnerbäck, Håkan hällström

Hade velat sett fler men eftersom att dom hade flyttat festivalområdet så det tog typ 25-30 min att ta sig till scenen längst bort.. :S liiite frygt faktsikt, Anyways jag har haft en helt UNDERBAR vecka i Borlänge och jag längtar tillbaka dit redan... :)

Lite pics nu.


Motley Crue




Jimmie på guran!

Lite tillfixning. :) hehe

Saamueel! ;)

Millan Frippe och MEEE!

Fredda och jockipocki !


Släpp tuttarna friia, and she did!

Liiinbert och millej !

Siwvf får avsluta men sina glajjer, handväska och käpp! ;) haha

Nattinatti !
Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0