Mami va här !

Mamma åkte nyss hem igen, hon har vart här och lämnat Elin hos Bosse :) så jag klippte henne och så tog jag bort allt annat hår som va onödigt. :) haha och det va trevligt att träffa henne, det va ju ett tag sen nu . :/
Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra på midsommar, har inte riktigt bestämt mig, kolpebo? Frippe? Eller va hemma själv och ladda inför P&L :) Jaaag veeeet inte... Jag ska iallfall ha min fina klänning på mig som jag ska sy upp imorogn  hos marrebarre.:) De vill ni inte missa. :) haha

nä nu orkar jag inge mer, ska kolla klart på NavyCIS sen blir det till att sova tror jag !

Nattinatti
Lillemor !

Tala ut
Postat av: Frida

Vad händer i kolpebo då?

2009-06-18 @ 13:29:13
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0